28 Mart 2020 Cumartesi

Astrolojide Mars ve Hayatta Kalmak , korona günleri 2020

Merhaba sevgili dostlar :)
Gökyüzü sert ve Nisan ortalarına dek krizli gündem devam edecek. Şiron (acı ile öğrenmek) açıları ile Pluto-Mars-Jüpiter kavuşumu> yılın en zorlu zamanlarındayız🧨.
.
🀄️Mars, ‘survival' olanı; yani yaşamı ve hayatta kalmayı ifade eder. Yaşam gücümüz, sağlığımız, moralimiz..hepsi Mars'ın etkisi altındadır.
.
✅Sarımsak, antik Roma'da savaş tanrısı Mars'a adanmış bir yiyecektir, Romalı askerlerin bolca yediğini tarihsel kaynaklardan biliyoruz. Sarımsağın bağışıklık güçlendirici, yani Mars'ımızı destekleyen yapısına ithafen sarımsağı Mars'a adamışlardır.
.
🔥2010-2013 yıllarında domuz gribi paniği vardı. 2012'de işim gereği fazlaca seyahat ederken domuz gribi kaptım. 'Nasıl bir deneyimdi' derseniz: 1 ay kadar kendimi yorgun-bitkin hissetmiştim. Başka belirti yoktu.Her gün 1 öğün salata, günlük 1-2 diş sarımsak ve bol meyve tüketiyordum. Hiçbir tedavi görmedim..Bu virüse karşı vücudum koruyucu hücreler üretmiş ve boyun bölgesinde mercimek büyüklüğünde beze yapmış. Ben bezenin farkına vardığımda panikleyip doktora gittim ve testlerde bezenin domuz gribi kaynaklı olduğunu söylendi. Doktor, 'bu kadar güçlü bir virüsü habersiz nasıl atlattın.. ne yiyorsun bilmiyorum ama yemeye devam et' demişti.
.
💣Dün domuz gribiydi, bugün korona, -corona- yarın daha farklıları çıkacak... Ve virüs tüm dünyaya yayıldı- mutasyon geçirmeye devam edecek.
✅kısa vadeli çözüm için evde kalacağız. Ancak orta-uzun vadede çalışmak, para kazanmak ve hareket etmek zorundayız.Yiyecek almak için bile dışarı çıkmamız gerekiyor.
.
✅Bağışıklık sistemimiz neslimizin bugüne kadar gelmesinde en önemli etkendi. En güçlü olanlar hayatta kaldı ve hala da aynı kanunlar geçerli. Tüm bilim insanlarının söyledikleri gibi gerçek çözüm için iyi beslenmek gerekiyor.
🧨Virüsün etkin olması beklenilen 2020 boyunca hergün bağışıklık güçlendirici gıdalar almamız gerek.
.
🀄️Mars, hayata tutunma ve devam etmeyi yönetir. Ve Romalı askerler sarımsak ile hayatta kaldılar.
Sevgiyle kalın💕.
.
Astrolog İlkay Çıkla



Astroloji, koç,boğa, ikizler, yengeç, aslan, başak ,terazi, akrep, yay, oğlak, kova, balık, burcu, burçlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder