25 Şubat 2020 Salı

Şiron ve Ay Düğümleri


Merhaba sevgili dostlar 

 Şiron ve Düğümlerin astrolojide kare dediğimiz problemli görünümü 20 Ocak itibariyle başlıyor. Mars'ın Oğlak geçişi ile Şubat'ta etkilerini güçlendirecek.

🧨#Koç - #Yengeç - #Terazi - #Oğlak burçlarının ilk 10 derecesinde yerleşimleri (öz burç-yükselen-ay -Neptün vs) olanlar, son 1 yıldır Şiron'un tekamül için zorlu deneyimlerini yaşamaya başladılar. Bazıları için de 2020 dönüştürücü olacak.
. 🪐Bugün kendi deneyimden geçmiş yaşam ve Şiron bağlantısını yazacağım. Şiron'un bana nasıl geçmiş yaşamları hatırlatarak farkındalık kazandırdığını görünce , astrolojideki önemini anlayacaksınız.

. 🧳İlk kez 2012 yılında, Terazi burcundaki güney düğümümden Tr. Satürn geçerken gelmiştim Roma'ya. Tabi o zamanlar geçmiş yaşamları bilmiyorum- umursamıyorum.
. 🧐çocukluğumdan beri rüyamda gördüğüm büyük Roma tapınaklarını, antik çarşıları, stadyumları Roma'da görünce şok oldum. Çocukluğumdan 18-20 yaşına dek rüyalarımda antik dönemde devasal büyük yapıların olduğu yerde yaşadığımı görüyordum.
🔥Rüyaların konusu hep aynıydı: evimden uzakta, başka bir yerde korku içinde evime dönmeye çalıştığımı ve bazen- geri döndüğümü görüyordum. Tabi ne olduğunu algılayamadığım için rüyalarıma anlam verememiştim.. büyüdükçe rüyalar kayboldu.
Antik yapıların olduğu birçok şehri gezdim ve bu yapıları sadece Roma Forum'da gördüm. 'çocukluğumdan beridir sürekli gördüğüm yer burasıymış, neden görüyordum acaba' diye merak etim ve pek üstünde durmadım.

. 🧨Farkında olmazsan, Şiron acıtarak fark ettiriyor tabi!
Diz sorunum üzerine 2015 yılında yaptırdığım regresyonda, Roma'da köle olarak yaşadığım zamanları gördüm. Castel San Angelo(fotoğraftaki kale) civarında melek heykellerini yapan kölelerden biriydim. Hergün sürekli çalışıyorduk ve köle olarak yaşam gerçekten çok zordu. Roma'da büyük kıtlık vardı ve hepimiz çok açtık.
Roma'dan köle olarak başka bir ülkeye satıldım.
🔥1300 yıl önce evden uzaklaştırılmamın üzüntüsünü aradan birçok yaşam geçmesine rağmen çocukken rüyalarımda görmem gerçekten çok ilginç...
Dizimdeki sorun Roma'da ağır iş koşullarından ortaya çıkmıştı ve ruh bu travmayı tam olarak atamadığı için taaa 2015'lerde beni dizim, bir sakatlık olmadığı halde beni hala uğraştırıyordu. Dizimin iyileşmesi 2019'da Tr. Şiron Balık'tan uzaklaşınca bir regresyon sonrasında oldu.
Bunların astrolojik açıklamasına gelince: 2015 balık-başak tutulmaları (ki başak burcu kölelik, kaçırılma ve ağır iş koşulları) ile diz problemi başladı. Haritamda Uranüs 21 Yay, Jüpiter 13 Balık , Şiron Rx 19 İkizler. Tr. Şiron bu T-kareyi tetikleyince eski yaralar tekrar gündeme geldi.
Tıptan çare bulamayınca (çünkü dizimde açıklanabilen sorun yoktu) regresyon ile bu sorunun -muhtemelen aynı yaşlarda- 27 yaşlarındayken Roma'daki köle hayatımdan geldiğini algıladım.
.
Şiron , bilgi ve öğrenme astroidi olarak astrolojide çok güçlü çalışır, tek sorun : can acıtarak öğretmesi. Şiron farkındalık kazandığımız noktadır. ✅Bu yüzden yaşadığımız problemlere 'Ben bunu istiyorum neden olmuyor' diyerek ağlayıp sızlamaktansa 'Bunun arkasında ne var? Nasıl düzelir? Neyi yanlış yapıyorum' diye sorduğumuzda Şiron bir anahtar olur ve tekamül kapılarını bize açar.
Sevgiyle Kalın
Astrolog İlkay Çıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder