27 Ekim 2019 Pazar

Geçmiş Yaşamlar ve Astroloji, 26 Ağustos 2019


Barcelona-Gothic Quarter-, İspanya, 2019
Yıllar sonra yine burdayım🧚‍♀️🙏 
İlk geldiğimde Barselona’da #gothicquarterbarcelona da saatlerce dolaşmış ve kendimi çok mutlu hissetmiştim. Sokaklarında bu kadar huzur bulduğum ve sevdiğim başka bir şehir olmamıştı.
Kullandığım anahtarlıktan tutun , internet şifrelerime kadar herşeyi Barselona’lı kullandım uzun yıllar.
.
‼️ Sonra Oğuzhan hocamdan danışmanlık alırken önceki hayatımdan bahsedip ‘İspanyolsun İlkay sen, Barselona’nın üst kısımlarında yaşamışsın bu yüzden geçmiş yaşam açıların tetiklenince oraya gitmişsin’ demişti. Beni hiç tanımayan bir astroloğun bu sözlerinden sonra reenkarnasyona inanmaya başlamıştım...Sonra geçmiş yaşam regresyonu yaptırıp detaylı şekilde öğrendim. Yıllardır gördüğüm ama anlayamadığım tuhaf rüyalarım da anlam kazanmış oldu.
.
🧞‍♂️Güney düğümüm terazi ve yöneticisi Venüs (birönceki hayattaki durumu ve yaşantıyı gösterir) üzerinden Tr. Satürn geçerken 2013 yılında gelmiştim Barselona’ya, şimdi de Venüs’ümün karşısından Uranüs geçiyor.
Yükselenim de yengeç, bugün Barselona’ya geldim ve bugün ay yengeç burcunda! Yükselen burç bir önceki hayattaki genel durumu ve yaşayışı ifade eden göstergelerdendir.. evrensel eş zamanlılığa şapka çıkartıyorum 🙏 ✅.
. ✅Yanidiyeceğim o ki, bir yere gittiğinizde tuhaf duygular hissedyorsanız, haritanızda yükselen, Güney düğüm veya ay gibi geçmiş yaşam göstergeleri de tetikleniyorsa, bu konunun üzerinde durun derim.
📍Geçmiş yaşamlardaki hataları tekrarlamaya yatkınız, bu hataları düzelttiğimiz zaman döngüden çıkarız. Michael Newton’un Ruhların Yolculuğu, Ruhların Kaderi ve 2.yaşamın sırrı kitapları geçmiş yaşam regresyonu konusunda okuyabileceğiniz en detaylı çalışmalardır.
Sevgiyle kalın🍀

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder