17 Aralık 2018 Pazartesi

Astroloji Haritası Değişir mi?

Merhaba sevgili dostlar :)

Astroloji haritamızda Jüpiter gibi koruyucu/şans getiren; Satürn gibi hırpalayan ve problem çıkartan gezegenler vardır.Peki haritamızdaki olumsuz yerleşimler varsa,bunları yaşamamız gerekir mi? Doğru davranırsak hayır.Ağır bir döngüyü en az hasarla atlatabiliriz;hatta Satürn süreçlerinden bile(yaşarken zor olsa da) güçlenerek çıkabiliriz.

Satürn hışmına uğrayanlar: 2015-2018 arasında #yayburcu#ikizler #balık #başak, 2018-2021 arasında: #oğlak #yengeç #koç ve #terazi
Satürn transitleri zorlar, enerjiyi düşünür,işleri bozar ve bunlar olurken hala ruhsal dengemizi nasıl koruruz diyorsanız doğru yazıyı okuyorsunuz💫

Hepimizin haritasında maddi,sağlık veya duygusal problemleri gösteren yerleşimler var.Ve bu yerleşimleri sorumluluk alarak düzeltmezsek; birebir yaşarız.Şahsen işim dolayısıyla kişisel ve ruhsal gelişim ile yakından ilgileniyorum.Bu yaz #pranichealing eğitimlerini keşfettim.Türkiye’de son yıllarda yaygınlaşan bu öğreti Uzakdoğu çıkışlı ve ABD’de #masterco öğretiminde binlerce kişi tarafından uygulanıyor.Kurucusu #masterchoakoksui enerji çalışmalarıyla ilgili çok sayıda eğitim almış ve en hızlı ve etkili olanları birleştirmiş.Mevlana’nın öğretilerini içeren Mevlevilik dahil, şamanizm, reiki, enerji beden,prana, meditasyon,NLP,ezoretik bilgiler, Upanişadlar’dan alıntılar, çakraların işleyişi gibi ruhsal tekamüle ve iyileşmeye yönelik aklınıza gelebilen her şey var. Eğitime katılanlara resimdeki kitaplar ve günlük meditasyon CD’si veriliyor. Kitaplardaki bilgiler müthiş (kitapları çok soran oluyor: ancak parayla satılmıyor /sadece eğitime katılanlara veriliyor)Hem kendimde,hem arkadaşlarımda nasıl mucizevi sonuçlar yarattığını gördüm. Bu yüzden #pranichealing ’in tüm eğitimlerine katılmaya karar verdim.
Bugün ve yarın #pranikpsikoterapi ile yüksek ruh eğitimlerine katılıyorum: anksiyete,takıntılar,stres,depresyon, panik atak, kanser gibi ciddi ruhsal sorunlara yönelik önleyici ve tedavi edici enerji çalışmalarını içeriyor.Ne kadar kapsamlı olduğunu öğrenince:bir çıkış yolu arayanlar için paylaşmak istedim🤗 İstanbul, Antalya,İzmir, Ankara’da eğitimler düzenleniyor. İlgilenenler> @pranik_arhattan bilgi alabilir.
sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder